luni, mai 11, 2009

Where can love begin? here..everywhere..anywhere

Trebuie sa recunoastem, oricum am fi, oriunde am trai, indiferent de varsta sau de ce muzica ascultam sau ce invatam in fiecare zi avem o nevoie ce ne leaga: iubirea. Da! de ce sa ne ascundem? E adevarat ca lumea pare rece si ca lucrurile pe care le traim ne fac sa ne ratacim..si incepem sa complicam totul.. dar sa ne amintim cate zambete am oferit persoanelor care au fost langa noi, care au stiut sa ne alinte sau sa ne incurajeze, care ne-au certat cand am gresit.. zambete ? inseamna ca eram fericiti.. de ce sa renuntam la asta ?

Unde vreau sa ajung? La o idee.. curajoasa.. de a schimba lumea.. incepe cu Romania dar cine stie unde ajunge?! Mr.BiG e cel care a inceput totul facand un lucru simplu: amintindu-ne ca iubirea nu tine cont de spatiu, timp.. ea doar exista..si trebuie sa avem curajul sa o primim.. Sigur a-ti vazut stickerele acelea “Love can begin here”, sunt micute dar daca sunt peste tot, nu pot trece neobservate, si sigur v-au facut sa zambiti..
Sunt persoane care le rup..degeaba le veti gasi la urmatorul colt de strada!.. e o miscare draguta.. important e ca unii mai cred si ca nu le e frica sa recunoasca..

Un comentariu:

Cristian spunea...

Am gasit dragostea (poate o sa razi)undeva in timp nu undeva in spatiu... Era chiar langa mine dar eram prea orb ca sa o vad. Vorbim in general despre dragoste ca si cum ar fi doar acel sentiment care-ti face inima sa bata mai repede... dar daca nu e asa?? Vezi, Ange,eu as spune nu Where... ci When...? si cred ca depinde de noi