vineri, mai 01, 2009

Jurnal [1]

Azi nu voi scrie nimic din care se poate invata ceva..ci voi vorbi putin despre viata mea..despre viata mea in anul 1 la master..si despre viata mea in ultimile saptamani.
Sunt 3 lucruri de spus:
- am de facut proiecte! Credeam ca va fi mai simplu..dar e mai incurcat, trebuie facute in echipa..nu ca as avea eu ceva cu echipele.. dar e greu: personalitati puternice cu idei diferite..[e greu sa las de la mine ]..apoi mai e timpul alocat pentru proiect: unii se multumesc cu mai putin..altii vor mai mult. Cum te poti intelege atunci? Ma gandeam ca totul va fi mai usor la master..dar uneori am impresia ca merg mai mult la facultate acum decat mergeam in facultate.
- ma plictisesc! Imi caut lucruri de facut dar e greu cand nu te lasa buzunarul.. si totul pentru ca nu am gasit un job..Cititori!!! aveti vreo idee? :P hmm.. caut pe toate site-urile posibile, aplic..dar nici un raspuns, nici un semn, nici o sansa. Este un site pe care de o saptamana sunt aceleasi job-uri ..
- Vreau sa plec! Parca nu prea ma tine nimic pe aici prin cluj..asa ca.. mi-ar placea sa plec in tari straine .. intodeauna am vrut sa vizitez :D si sa cunosc altfel de oameni..
Am o matusa in Anglia..hmm..suna destul de bine :D

cam asta e..for now..

Niciun comentariu: