marți, martie 17, 2009

..inceput

Care este toata nebunia asta cu blogurile?.. totul pare interesant.. bloguri despre "noutati" - news flash!read all about it!! .. bloguri despre "ce stiu eu sa fac"-very cute by the way.. bloguri despre " azi ma simt.."- dear diary, despre "cum vad lumea" - aww ..so sad! , despre " nimic nu e cum credeti" -really? . Si eu cu ce sa incep?

Eu stiu sa fac cate putin din fiecare, imi place sa descopar ce e nou, imi place sa ma joc creand, imi place sa ma plang si imi place sa analizez..


.. dar cu ce sa incep?

Am hotarat..nu am sa decid nimic.. mai las timpul sa treaca si apoi.. cine stie?! ..poate imi vine si mie o idee.. o tema a blogului.. sau poate nu.. si veti lua parte in continuare la confuzia din mintea mea.. beware!

Un comentariu:

monoblepsia.blogspot.com spunea...

Mersi pt link, chiar din proprie initiativa. dragutz. te-am adaugat si eu. si da-mi si mie id-ul tau pls :)) da stiu ca suna a asl pls da nush ce mi-a venit :-s
.sper ca nu ai autoaccept la cmnturi